vineri, 15 ianuarie 2010

Pentru tine...

Esti minunată, unică, specială şi meriţi să ai tot ceea ce vrei în viaţa ta. Imbratiseaza mici trucuri care te ajuta să creşti, să te dezvolţi şi să ajungi acolo unde iţi doreşti. Nu de mâine, nu de poimâine, ci incepând cu acest moment! Oamenii deprimaţi tind să fie mereu deprimaţi, iar oamenii fericiţi tind să fie mereu fericiţi. Tu cum vrei să fii?
Dacă singurul pas spre schimbare ţine de redirectionarea alegerilor pe care le faci, nu pot să concep că ai vrea să trăieşti la fel, făcând într-una lucrurile care nu funcţionează în viaţa ta, repetând aceleaşi greşeli.
Nu iţi dau voie să faci asta!
Trezeşte-te şi gândeşte-te că ai o singura viata şi TU alegi în ce fel o trăieşti!
Am învăţat şi eu din experienţa proprie că dacă vreau să fiu iubită, trebuie să mă iubesc pe mine mai întâi şi că ar trebui să-mi stabilesc priorităţile şi valorile şi să las preconcepţiile care mă ţin în loc.
Stii… tot din ce mi-a oferit viaţa, am realizat că mitul cu Frumoasa şi Bestia nu e real. Am crezut, probabil aşa cum ai crezut şi tu, că iubirea mea este miraculoasă şi că îl va schimba pe nenorocitul de lângă mine, în prinţul pe care mi-l doream, dar am constatat că gândesc greşit şi că totul e în van.
Realitatea e dură şi adevărul şi mai crunt, dar odată acceptate iţi deschid noi orizonturi.
Curajul e o decizie!
Îmi doresc să fiu lânga tine şi să te ajut să poţi depăşi acest prag! Ştiu că te doare şi va mai durea, pentru că vei trece printr-un proces de vindecare, dar apoi vei fi sănătoasă şi capabilă să o iei de la capăt, iar data viitoare vei ştii sa te îndepărtezi de o viitoare durere.
Te las să reflectezi cam cât te doare “cuiul” din sufletul tău şi nu uita un lucru: TIMPUL NU SE OPREŞTE NICI PENTRU MINE, NICI PENTRU TINE!
Alegerea drumului pe care vrei să-l urmezi îţi aparţine! Şi dacă e să aleg iubirea în viaţa mea, aleg ca 80% să fie la bine şi 20% la rău.
Meriţi să fii iubită şi apreciată şi ai dreptul să fii fericită, indiferent de părerile celor din jur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu